Μετά τον ΤΑΡ και το τρένο… παρακάμπτει την Ήπειρο!

Τρία διαφορετικά σενάρια εξετάζονται για την μελλοντική σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας κι Αλβανίας. Και στις τρεις προτάσεις το κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι η Ήπειρος… παρακάμπτεται! Η σύνδεση προβλέπεται να γίνει μέσω Δυτικής Μακεδονίας. Ό,τι ακριβώς λοιπόν συνέβη με τον αγωγό φυσικού αερίου -ΤΑΡ- θα επαναληφθεί μελλοντικά και με το τρένο. Το θέμα του φυσικού αερίου βέβαια είναι κάτι χειροπιαστό ενώ η σιδηροδρομική σύνδεση αποτελεί προς το παρόν σχέδιο!

Η μελέτη που γίνεται για την σιδηροδρομική σύνδεση, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στην Βουλή, περιλαμβάνει τις ακόλουθες εναλλακτικές προτάσεις:

-1.Φλώρινα-Κρυσταλλοπηγή (με διασύνδεση με Αεροδρόμιο Καστοριάς)-Πόγραδετς-Τίρανα
2.Φλώρινα-Αεροδρόμιο Καστοριάς-Ιεροπηγή-Πόγραδετς-Τίρανα
3.Κοζάνη-Σιάτιστα-Αεροδρόμιο Καστοριάς-Ιεροπηγή-Πόγραδετς-Τίρανα.

Φυσικά πρόκειται για ένα σχέδιο που δεν πρόκειται να υλοποιηθεί άμεσα, αλλά θα αποτελέσει την βάση για τις αποφάσεις που θα δρομολογηθούν τα επόμενα χρόνια ίσως και τις επόμενες δεκαετίες.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας- Αλβανίας αφήνει έξω από κάθε σχεδιασμό την Ήπειρο, η οποία εδώ και χρόνια έχει δει… τα τρένα που φύγαν…

Έτσι μετά το φυσικό αέριο που δια του ΤΑΡ παρακάμπει την Ήπειρο το ίδιο γίνεται και με την σιδηροδρομική σύνδεση.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ