Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Περιφέρειας Ηπείρου, ότι παρέλαβε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη μελέτη της Εθνικής Οδού από κόμβο Καμπής της Ιόνιας Οδού μέχρι τον κόμβο του Ζέφυρου, προκειμένου να την προσαρμόσει στα τωρινά δεδομένα και να την “ωριμάσει”, ώστε στη συνέχεια να την εντάξει σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, ο Βουλευτής Νομού Πρέβεζας ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Κώστας Μπάρκας επανέρχεται για πολλοστή φορά με Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ευελπιστώντας να πάρει από την κυβέρνηση συγκεκριμένες απαντήσεις για την πορεία του έργου.
Ειδικότερα, στην Ερώτησή του ο κ. Μπάρκας ερωτά, πρώτον, αν θα παραμείνει ο στόχος η κατασκευή ενός τετράιχνου δρόμου με διαχωριστικό κράσπεδο και δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση ή απλά θα γίνουν βελτιώσεις στον ήδη υπάρχοντα επικίνδυνο και με συνεχή «μποτιλιαρίσματα» δρόμο, ιδίως κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.
Δεύτερον, ποια είναι η εξέλιξη για το τμήμα κόμβος Καμπής-γέφυρα Καλογήρου, που εδώ και 4,5 σχεδόν χρόνια είναι άμεσης προτεραιότητας, ώστε να μην συνεχίζεται η διέλευση μέσω Φιλιππιάδας των αυτοκινήτων που εξέρχονται της Ιόνιας οδού και κατευθύνονται προς Πρέβεζα.
Τρίτον, ποιο σχέδιο κατέθεσε η Περιφέρεια Ηπείρου, ώστε να της εκχωρηθεί η εκπόνηση των μελετών, η ωρίμανση, η ανεύρεση χρηματοδότησης και εν τέλει η κατασκευή του οδικού τμήματος από τον κόμβο Καμπής έως τον κόμβο Ζέφυρου και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα έως την ολοκλήρωσή του.
Τέταρτον, γιατί από την ανακοίνωση απουσιάζει και εν τέλει τι θα γίνει με το τμήμα από τον κόμβο Ζέφυρου, έως την είσοδο της πόλης της Πρέβεζας.
Πέμπτον, πόσο είναι το τελικό κόστος και ποιο το αποτέλεσμα των μέχρι τώρα εκπονηθεισών μελετών.