Οι οδικές υποδομές και η ολοκλήρωσή τους αποτελούν την προϋπόθεση για την ανάπτυξη της Ηπείρου. Υποδομές που συζητιούνται χρόνια όμως μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει σάρκα και οστά.
Δύο δήμαρχοι της Ηπείρου, ο Νίκος Ζαχαριάς από την Πάργα και ο Παναγιώτης Νταής από την Ηγουμενίτσα, που είναι και πρόεδρος της ΠΕΔ, ανέλυσαν την υφιστάμενη κατάσταση στην συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ και υπογράμμισαν πως στην Ήπειρο πέρα από τους δύο μεγάλους οδικούς άξονες -Εγνατία και Ιόνια- το εσωτερικό δίκτυο δεν έχει αλλάξει.
Βασική προτεραιότητα είναι η Εθνική Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας με επέκτασή της ως τα σύνορα με την Αλβανία.
Πρόκειται για έναν δρόμο που όπως είπε ο κ. Ζαχαριάς, αφορά άμεσα στην Πρέβεζα, την Θεσπρωτία, την Κέρκυρα αφορά όμως και την γειτονική Αλβανία όπως και την Ιταλία.
«Έγιναν οι δύο άξονες που ωφέλησαν πολύ την Ήπειρο.. Δεν μπορεί να μιλάμε ακόμη για τον δρόμο από την Πρέβεζα ως το Μαυρομάτι που καλύπτει τόσες ανάγκες και σήμερα είναι ένας δρόμος που γεμίζει κόμβους..» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζαχαριάς.
Προϋπόθεσή για την ανάπτυξη της Ηπείρου χαρακτήρισε και ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας και πρόεδρος της ΠΕΔ Παναγιώτης Νταής την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων και ειδικά των συνδέσεων με την Αλβανία.
Λόγοι εθνικοί, κοινωνικοί και οικονομικοί επιβάλλουν την προώθηση των συγκεκριμένων έργων ενώ ο κ. Νταής θύμισε και την παλιά υπόθεση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου τονίζοντας ότι πρέπει να γίνει μελέτη βιωσιμότητας.
Χαρακτήρισε ως το πιο αποτυχημένο μοντέλο αποκρατικοποίησης αυτό που εφαρμόστηκε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας τονίζοντας ότι τα οφέλη για την περιοχή μέχρι στιγμής είναι ανύπαρκτα ενώ είναι άγνωστο τι θα γίνει με την μαρίνα, τα αλιευτικά καταφύγια και άλλες επιχειρηματικές δράσεις.