Το Epiruspost μετέφερε προ ημερών τα παράπονα κατοίκων από χωριά της Κόνιτσας που για μία ακόμη φορά είχαν μείνει χωρίς ρεύμα.
Τα παράπονα αφορούσαν στην αντιμετώπισή τους από εργαζόμενο του ΔΕΔΔΗΕ στον οποίο είχαν απευθυνθεί προσπαθώντας να ενημερωθούν για τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης.
Στην παρατήρηση ότι υπάρχουν ασθενείς που χρειάζονται οξυγόνο η απάντηση, όπως είπαν, ήταν να απευθυνθούν στο Κέντρο Υγείας.
Ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ, που ήταν στην τηλεφωνική γραμμή επικοινώνησε με το Epiruspost, καταθέτοντας και την δική του άποψη για όσα διημείφθησαν.
Αφενός η τηλεφωνική γραμμή που κάλεσαν οι κάτοικοι δεν ήταν αυτή για την αναγγελία βλαβών ή την παροχή υπηρεσιών.
Αφετέρου ουδέποτε ειρωνεύτηκε τους πολίτες.. Ούτε είχε τέτοια πρόθεση..
Μετράει πολλά χρόνια υπηρεσίας και πρώτο του μέλημα στην βάρδια είναι ο συντονισμός των συνεργείων για την όσο το δυνατό ταχύτερη αποκατάσταση των βλαβών..
Αυτά ως προς τα συμβάντα της συγκεκριμένης ημέρας..
Από κει και πέρα είναι γεγονός ότι οι κάτοικοι στα χωριά της Κόνιτσας έχουν ταλαιπωρηθεί και ταλαιπωρούνται πολύ από τις συνεχείς βλάβες στο δίκτυο ηλεκτροδότησης όλες τις εποχές του χρόνου.
Αυτό είναι το ουσιαστικό κι αυτό θα πρέπει να αντιμετωπιστεί..