Πριν δύο χρόνια η εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, με επιστολή της προς το υπουργείο Τουρισμού ζητούσε μείωση φόρων για πτήσεις εκτός περιόδου αιχμής (off season) θέλοντας να εντάξει στο πρόγραμμά της δυο νέους ελληνικούς προορισμούς… Τα Ιωάννινα και το Βόλο.
Η απάντηση ήταν αρνητική καθώς το Υπουργείο σχεδίαζε ολοκληρωμένη στρατηγική και ακολούθησε μία σφοδρή σύγκρουση μεταξύ του τότε Υπουργού Βασίλη Κικίλια και παραγόντων του τουριστικού κλάδου των Ιωαννίνων.
Η ολοκληρωμένη στρατηγική του Υπουργείου δεν έφτασε ποτέ στα Ιωάννινα και στον τοπικό αερολιμένα δεν άλλαξε απολύτως τίποτα.
Ουδέποτε άλλωστε μέχρι σήμερα, οι αρμόδιοι της Περιφέρειας Ηπείρου για τον τουρισμό, οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια και οι επαγγελματίες του κλάδου κατάφεραν να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να καταλήξουν σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένου και του αεροδρομίου Ιωαννίνων.
Ο καθένας πορεύεται μόνος του..
Το ακριβώς αντίθετο έγινε στην Μαγνησία.. Και έφερε αποτελέσματα. Τις τελευταίες ώρες έγινε γνωστό ότι η αεροπορική εταιρεία Ryanair επιστρέφει στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου και ξεκινά πτήσεις προς Βρυξέλλες από τις αρχές του Μαίου.
Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό και στον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και βουλευτή Μαγνησίας Χρήστο Τριαντόπουλο ο οποίος διατηρεί πολύ στενή επαφή και με το Μαξίμου.
Για τα Γιάννινα η προσέλκυση εταιρείας χαμηλού κόστους παραμένει ένα διαρκές ζητούμενο ενώ η πτήση που θα συνδέσει την περιοχή με την Γερμανία συζητείται για πάνω από δέκα χρόνια και κινδυνεύει να μετατραπεί σε ανέκδοτο…