Σε εντελώς άλλο κλίμα από αυτό που επικρατούσε την παραμονή των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, οπότε και εγκαινιάστηκε, γιόρτασε η Εθνική μας Γέφυρα τα όγδοα γενέθλιά της.
Η γέφυρα Ρίου Αντιρίου, όραμα πολλών γενεών, είναι πλέον κομμάτι της σύγχρονης Ελλάδας και θα είναι για πολλά ακόμη χρόνια.
Οι άνθρωποι που την κατασκεύασαν και τη λειτουργούν θα έχουν αποσυρθεί, ωστόσο το πνεύμα που πρυτάνευσε στην τεχνογνωσία για τη διαχείριση της «μέσα στην κοινωνία, από την κοινωνία, για την κοινωνία» καλείται να αφήσει χνάρια δεσμευτικά – όπως μία επετειακή ανακοίνωση – για να μη χαθεί στο χρόνο, αφήνοντας πίσω μνήμες και όχι μόνο αριθμούς, τσιμέντο και ατσάλι.
Με τη λογική αυτή, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. αποφάσισε να αφιερώσει την φετινή επέτειο στο διάλογο, λέξη ελληνική και διεθνή όπως ελληνική και διεθνής είναι και η Γέφυρα. Λέξη που καθιέρωσε ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο εργοτάξιο του Αντιρρίου και κάνουμε πράξη εμείς που συνεχίζουμε. Ο διάλογος με την τοπική κοινωνία, με τις συλλογικότητές της, με τους θεσμούς της, με κάθε ενδιαφερόμενο μέρος, μα κυρίως με τον πολίτη (πυρήνα πολιτισμού, κοινωνίας και πατρίδας) που ενυπάρχει σε κάθε ένα από τους χρήστες-πελάτες της. Για τη Γέφυρά μας, η φετινή επέτειος σηματοδοτεί τη φροντίδα για περισσότερο διάλογο και περισσότερη επικοινωνία με την κοινωνία.
Έτσι για πρώτη φορά μετά το 2004, η Γέφυρα ξανα-άνοιξε τις «πύλες» της για δεκάδες από τους εκατοντάδες κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι εκδήλωσαν την επιθυμία για ξενάγηση κάτω από το κατάστρωμά της, μην παραλείποντας προηγουμένως τον καλοπροαίρετο διάλογο με τους υπεύθυνους της εταιρείας που τους υποδέχονταν στο Εκθεσιακό Κέντρο του Αντιρρίου.
Εξίσου συνειδητά και συμβολικά, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. χαιρέτισε και την επέτειο των γενεθλίων της Ένωσης Κοινωνικών Φορέων «ΠΥΛΩΝΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», την οποία αναγνωρίζει ως την πλέον εξέχουσα από τις γέφυρες διαλόγου που έχει εγκαθιδρύσει με την κοινωνία της Δυτικής Ελλάδας. Όπως αναγραφόταν ήδη από την παραμονή της επετείου στους ηλεκτρονικούς πίνακες μηνυμάτων της Γέφυρας «Η καλύτερη γέφυρα είναι ο διάλογος». Συνειδητή κι αυτή επιλογή, αφού ό,τι αναγράφεται, καταγράφεται.