«Περιμένουμε τις τελικές εισηγήσεις των ειδικών για τη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα το Μάιο και μετά θα εξετάσουμε πώς αυτή θα αφορά και τις εκπαιδευτικές δομές» δήλωσε χαρακτηριστικά την Παρασκευή (24.4) η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.
«Η πορεία είναι θετική, υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια. Επεξεργαζόμαστε τον βέλτιστο τρόπο αυτής της σταδιακής επαναφοράς» πρόσθεσε η ίδια και επανέλαβε ότι προτεραιότητα έχει η Γ’ Λυκείου και οι Πανελλήνιες, προκειμένου αυτές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθούν τον Ιούλιο.
«Δεν είναι η πρόθεσή μας να πάμε σχολείο τον Ιούλιο» ξεκαθάρισε η υπουργός, αφήνοντας ανοιχτό όμως το ενδεχόμενο μικρής παράτασης του σχολικού έτους.
Επικρατέστερο σενάριο, μέχρι στιγμής, είναι το σταδιακό άνοιγμα των σχολείων, ξεκινώντας με την επανέναρξη των μαθημάτων της Γ’ Λυκείου στις 25 Μαΐου. Σύμφωνα με το ίδιο σενάριο εώς και την 1η Ιουνίου θα ανοίξουν τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια της χώρας και δεν αποκλείεται να υπάρξει παράταση του σχολικού έτους.
Σε κάθε περίπτωση, δεν έχει διευκρινιστεί, σε περίπτωση που λειτουργήσουν όλες οι τάξεις, τι θα γίνει με τις προαγωγικές εξετάσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σχετικά με το άνοιγμα και των άλλων βαθμίδων η κ. Κεραμέως τόνισε ότι υπάρχει περίπτωση να μην ανοίξουν όλες μαζί. «Δεν αποκλείεται να ανοίξουν όλες οι βαθμίδες σταδιακά, αλλά όχι όλες μαζί» είπε.
Όσον αφορά στις Πανελλαδικές και την επάρκεια αιθουσών είπε ότι το υπουργείο έχει επεξεργαστεί σχέδιο για λιγότερους μαθητές μέσα στις αίθουσες.
«Συνεργαζόμαστε με τον ΕΟΔΥ για την παροχή οδηγιών για τα ατομικά μέτρα προστασίας και στην εκπαιδευτική κοινότητα» σημείωσε. Η υπουργός έκανε τέλος γνωστό ότι θα υπάρξει ειδική μέριμνα για ευπαθείς ομάδες, όσον αφορά στη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ τόνισε ότι θα υπάρξει η δυνατότητα για επαναληπτικές εξετάσεις για παιδιά που νοσήσουν από τον ιό.