Μία πολύ όμορφη και υποδειγματική πρωτοβουλία πήραν μαθητές και καθηγητές στο πρώτο Γυμνάσιο Ιωαννίνων και κατάφεραν να μετατρέψουν τους μουντούς τοίχους του προαύλιο σε χαρούμενη όαση.
Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου» που υλοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων κατά το σχολικό έτος 2012-2013, οι μαθητές δημιούργησαν 3 επιτοίχια εικαστικά έργα (τοιχογραφήματα ή αλλιώς graffiti , εκ της ελληνικής λέξης γράφω!!!!) στον προαύλειο χώρο του σχολείου.
Με την ενθάρρυνση και την υποστήριξη του διευθυντή του σχολείου κ. Γιώργου Πλεύρη, άφησαν και οι εκπαιδευτικοί το δικό τους εικαστικό στίγμα στους τοίχους της αυλής.
«Στηριχτήκαμε σε μια ιδέα της καθηγήτριας Καλλιτεχνικών του σχολείου Γεωργίας Καρδάση, έχοντας σαν αφετηρία τον κόσμο του ηλεκτρονικού παιχνιδιού που είναι οικείος στα παιδιά», σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους.
Οι καθηγητές του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων δημιούργησαν λοιπόν ένα εικαστικό έργο διαστάσεων 5 επί 4 μέτρων, στηριγμένοι στο ηλεκτρονικό παιχνίδι Pac-man.
«Προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τη φιλοσοφία του σχολείου μας. Στόχος του σχολείου μας είναι να παρέχει στους μαθητές τη γνώση, καθαρή και απαλλαγμένη από κάθε αρνητικό στοιχείο (κατάσταση ή συμπεριφορά), όπως η βία, η επιθετικότητα, ο ρατσισμός, η περιθωριοποίηση, ο ατομισμός και άλλα που αναγράφονται στο έργο.
Καλούμε λοιπόν τον θεατή να παίξει νοερά αυτό το παιχνίδι, εξαφανίζοντας από τις διαδρομές του αυτά τα αρνητικά φαινόμενα, ώστε να μείνει στο τέλος η αληθινή γνώση, πετυχαίνοντας ως high score το ευ ζην, που είναι η πραγματική ποιότητα στη ζωή του ανθρώπου», αναφέρουν.