Πως και γιατί εκδόθηκε οικοδομική άδεια στο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας σε έκταση που δεν επιτρέπεται!

ktel thesprotia

Σοβαρό θέμα προκύπτει, σχετικά την κατασκευή του νέου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας στην Ηγουμενίτσα. Οι απαντήσεις που δόθηκαν από τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ και τον Δήμαρχο Γιάννη Λώλo, μετά από δημοσιεύματα του Εpiruspost,   ότι όλα είναι νόμιμα, φαίνεται να βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα μετά τα τελευταία στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Σε αίτημα του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, πριν ακόμη ξεκινήσουν  οι οικοδομικές εργασίες, ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας δήλωσε με έγγραφό του στις 16-1-2019  ότι στο ΟΤ 43 της 1ης Πολεοδομικής Ενότητας  (Π.Ε.) του Σχεδίου Πόλεως Ηγουμενίτσας επιτρέπονται εγκαταστάσεις «Μέσων Μαζικής Μεταφοράς», δίνοντας έτσι το «πράσινο φως» για την έκδοση οικοδομικής αδείας Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων. Στο ίδιο έγγραφο, ο κ. Λώλος δήλωσε ότι στον  γειτονικό κοινόχρηστο χώρο (ο οποίος είναι κοινόχρηστος για να τον χρησιμοποιούν οι πολίτες και όχι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις) μπορούν να γίνουν προσωρινές κατασκευές για την εξυπηρέτηση  «Μέσων Μαζικής Μεταφοράς», μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Έκλεισε, δηλαδή, το μάτι  στο ΚΤΕΛ ότι  θα του παραχωρήσει επιπλέον  χώρο για την εξυπηρέτηση του  Υπεραστικού Σταθμού.EpirusPost • Ειδήσεις, Ιωάννινα, Άρτα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία • eggrafo ktel

Από την άλλη μεριά, η Δν/ση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου, που είναι η αρμόδια Υπηρεσία για τα πολεοδομικά και  χωροταξικά θέματα, με έγγραφό της στις 25-8-2021 και ενώ είχαν ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή του Σταθμού δήλωσε ότι στο ΟΤ 43  της Π.Ε. Λαδοχωρίου δεν είναι δυνατή  η ίδρυση και  λειτουργία Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων γιατί αυτό δεν προβλέπεται  από τις εγκεκριμένες για την περιοχή χρήσεις γης!  Ταυτόχρονα, αποκάλυψε ότι στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) της Ηγουμενίτσας η λειτουργία Σταθμού ΚΤΕΛ προβλέπεται σε διαφορετική  θέση από αυτή που κατασκευάζεται τώρα και ότι αν το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας θέλει να λειτουργήσει Σταθμό στο ΟΤ 43 τότε ο Δήμος Ηγουμενίτσας πρέπει να προχωρήσει σε τροποποίηση του ΓΠΣ η οποία  μπορεί να εγκριθεί μόνο  με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μετά από γνώμη του ΚΕΣΥΠΟΘΑ!EpirusPost • Ειδήσεις, Ιωάννινα, Άρτα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία • eggrafo ktel1

Αν λοιπόν ισχύει, που προφανώς ισχύει, αυτό που λέει η αρμόδια υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, τότε πως εκδόθηκε οικοδομική άδεια για Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων στο συγκεκριμένο οικόπεδο  του ΟΤ43 και γιατί ο Δήμαρχος Γιάννης Λώλος έδωσε μόνος του (και όχι ο προϊστάμενος της αντίστοιχης υπηρεσίας του Δήμου) απαντητικό  έγγραφο στο ΚΤΕΛ όπου  αναφέρει εντελώς τα αντίθετα;

Δεν πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει  το «κρυφτούλι» και να εξηγήσει πως επέτρεψε – γιατί αυτός ουσιαστικά  το επέτρεψε με το έγγραφό του-  να κατασκευαστεί  Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων  σ’ έναν χώρο που σύμφωνα με τις καταγγελίες των κατοίκων της περιοχής είναι εντελώς ακατάλληλος και στον οποίο  δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο  από το Σχέδιο Πόλης της Ηγουμενίτσας;

Εν τέλει υποχρέωση της αυτοδιοίκησης και των ανθρώπων που την υπηρετούν είναι η υπεράσπιση των εγκεκριμένων πολεοδομικών σχεδίων και όχι η… καταπάτησή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ