Έρευνα που αποτελεί τάση του σύγχρονου επιχειρείν ολοκλήρωσαν το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE).
Η έρευνα που είχε τίτλο «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», βασίστηκε σε πανελλαδικό δείγμα 703 ατόμων, ενώ πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, αποτυπώνοντας την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 55,1% των καταναλωτών αγοράζει φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ μόλις το 19,3% γνωρίζει επιχειρήσεις που προστατεύουν το περιβάλλον.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 23 Μαΐου, στο αμφιθέατρο του Ρ/Σ Αθήνα 9.84, στη Τεχνόπολις (Πειραιώς 100, Γκάζι).
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.