Σε κρυφές αυξήσεις προχώρησαν πολλές εταιρείες οι οποίες, την ώρα που τα νοικοκυριά αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες τόσο με τις τιμές στην ενέργεια όσο και στα ράφια των σουπερμάρκετ, αποφάσισαν να μειώσουν τις συσκευασίες τους, προκειμένου να διατηρήσουν τις ίδιες τιμές, αλλά να μην έχουν «χασούρα».
Ο Γιάννης Πηλίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Μικρών και Μεσαίων Σουπερ Μάρκετ Ελλάδα, μιλώντας στο Mega τόνισε ότι η πρακτική αυτή είναι νόμιμη, αλλά θα πρέπει να ερευνηθεί, αν οι αυξήσεις που επιβάλλουν είναι σύμφωνες με όσα έχει ψηφίσει το υπουργείο Ανάπτυξης.
«Πρέπει να πάμε στην τιμή της μονάδας. Πόση ήταν η τιμή της μονάδας στην αρχή και πόση μετά την αλλαγή της συσκευασίας. Εάν αυτή η διαφορά υπερβαίνει το ποσοστό κέρδους που είχε παλιότερα, τότε υπάρχει πρόβλημα, εάν δεν την υπερβαίνει δεν υπάρχει πρόβλημα» διευκρίνισε.
Ορισμένα από τα προϊόντα, στα οποία έχει παρατηρηθεί αυτή η πρακτική είναι τα εξής:
Μαργαρίνες
Πατατάκια
Σκόνες πλυντηρίου
Τυρί ημίσκληρο συσκευασμένο
Γκοφρέτες
Αφρόλουτρο
Κατεψυγμένα φασολάκια