Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την πώληση των 22 αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων κι αυτό των Ιωαννίνων, ώστε να διατεθούν «πακέτο» σε έναν operator που θα πλειοδοτήσει στην ανταγωνιστική διαδικασία.
Κυβερνητικοί κύκλοι τοποθετούν την έναρξη του διαγωνισμού στο πρώτο εξάμηνο ενώ δημοσιεύματα στον αθηναϊκό τύπο υποστηρίζουν ότι αυτό θα γίνει τον Σεπτέμβριο.
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης αναφερόμενος στους στόχους της χρονιάς που ξεκίνησε, «”πατάμε γκάζι” στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου», που περιλαμβάνει την «παραχώρηση των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων, στο πρότυπο των μεγαλύτερων που παραχωρήθηκαν και είναι παράδειγμα επιτυχίας».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο έχει στόχο να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός το πρώτο εξάμηνο, με μικρή επιφύλαξη λόγω του μεταβατικού σταδίου στο οποίο βρίσκεται το Υπερταμείο.
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος Δεκεμβρίου υπεγράφη η σύμβαση για τη συγχώνευση με απορρόφηση του ΤΑΙΠΕΔ από το Υπερταμείο, ενώ ο κ. Χατζηδάκης υπέγραψε και την απόφαση για την απορρόφηση του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας από το Υπερταμείο.
Τα μικρότερα αεροδρόμια που αφορά η επικείμενη παραχώρηση είναι τα εξής: Χίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καρπάθου, Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας, Κυθήρων, Λέρου, Σητείας, Ν. Αγχιάλου, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστελλορίζου, Καστοριάς, Κάσου και Κοζάνης.
Όπως έγινε και με τα πρώτα 14, μεγαλύτερα περιφερειακά αεροδρόμια, που δόθηκαν στη Fraport, τα μικρότερα αεροδρόμια θα δοθούν επίσης πακέτο στην εταιρεία που θα επικρατήσει στον διαγωνισμό. Ο στόχος είναι να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις ώστε να αναβαθμιστούν και να ενισχυθεί η δυναμικότητά τους, ενισχύοντας έτσι και τον τουρισμό στους συγκεκριμένους προορισμούς. Ήδη, πολλά από αυτά τα αεροδρόμια θεωρείται ότι έχουν κορεστεί, ενώ η ζήτηση βαίνει αυξανόμενη.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων είναι η τελευταία μεγάλη υποδομή της Ηπείρου που παρέμενε υπό κρατικό έλεγχο..