Τελευταίες ημέρες θερινών εκπτώσεων και ο εμπορικός κόσμος τονίζει ότι πρέπει να τις εκμεταλλευτούν οι καταναλωτές για έξυπνες και οικονομικές αγορές.
Το τελευταίο δεκαήμερο των θερινών εκπτώσεων ενδείκνυται για «έξυπνες» αγορές, όπου οι καταναλωτές με τον βεβαρημένο οικογενειακό προϋπολογισμό θα έχουν την ευκαιρία επιλογών μέσα από μια μεγάλη ποικιλία διαρκών καταναλωτικών αγαθών σε χαμηλές τιμές.
Ταυτόχρονα, οι εμπορικές επιχειρήσεις με την επιστροφή των πελατών τους από τις διακοπές του Αυγούστου, θα έχουν μια τελευταία ευκαιρία να ρευστοποιήσουν εποχικά εμπορεύματα με την δυνατότητα να καλύψουν τρέχουσες υποχρεώσεις και οφειλές.
Έτσι η τελευταία περίοδος των θερινών εκπτώσεων αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για περεταίρω αναχαίτιση των πληθωριστικών πιέσεων σε μηνιαία αλλά και ετήσια βάση.
Οι μεγάλες εκπτώσεις και φέτος, προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδήματος και τζίρου. Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν στο τέλος των εκπτώσεων θα πετύχουμε τους στόχους του διμήνου των 7 δις ευρώ σε τζίρο, λόγω του καύσωνα και των πυρκαγιών του Ιουλίου.
Επίσης επισημαίνεται πως η ένδυση και υπόδηση είχαν και φέτος την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις τακτικές εκπτώσεις διατηρώντας διπλό θετικό πρόσημο σε κύκλο εργασιών και όγκο πωλήσεων.
Το επιθυμητό είναι στο τέλος της περιόδου των εκπτώσεων, όλοι οι εγχώριοι καταναλωτές και μόνιμοι πελάτες επιστρέφοντας από τις διακοπές να «εκμεταλλευτούν» τις συμφέρουσες τιμές, αλλά και οι επιχειρήσεις λιανικής να μπορέσουν να ξεπουλήσουν το «stock» εμπόρευμα τους.