Οι διαμαρτυρίες από γονείς πέφτουν βροχή, η Cisco αναγνωρίζει τη δυσλειτουργία στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης που έκανε πρεμιέρα ια τα παιδιά του δημοτικού ενώ το υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε νωρίτερα ότι δεν υπήρχε πρόβλημα.
«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.
Κι ενώ τα παράπονα γονέων από όλη τη χώρα για την αδυναμία σύνδεσης έπεφταν “βροχή”, το υπουργείο Παιδείας έκανε λόγο για “μεμονωμένες” περιπτώσεις και τόνιζε οτι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.
Τα προβλήματα είχαν κάνει την εμφάνισή τους βέβαια από την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την οποία με τηλεκπαίδευση λειτουργούσαν μόνο γυμνάσια και λύκεια.
Η ουσία είναι ότι τα περισσότερα παιδιά δεν κατάφεραν να συνδεθούν οπότε η πρεμιέρα τηλεκπαίδευσης κάθε άλλο παρά πανηγυρική ήταν.