Η Περιφέρεια Ηπείρου σε συνεργασία και με άλλους φορείς κατάφερε να κινητοποιήσει δύο γαλακτοβιομηχανίες και να βγάλουν στην αγορά ένα ξεχασμένο τυρί, το «Κασκαβάλι Πίνδου»… Κατάφερε να αναγνωριστεί και ως προϊόν γεωγραφικής ένδειξης..
Μετείχε και στην προσπάθεια να μπει στα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια της περιοχής. Και ορθά έπραξε.. «Επένδυσε» σε ένα προϊόν και το υποστήριξε..
Το «Κασκαβάλι» δεν είναι το μοναδικό Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης ή ΠΟΠ στην Ήπειρο.. Υπάρχουν και δεκάδες άλλα, που κάποια μπορεί να τα γνωρίζουν οι καταναλωτές και άλλα όχι..
Είναι απορίας άξιον λοιπόν αν θα γίνουν κάποιες ανάλογες καμπάνιες για τα προϊόντα αυτά ώστε να βρεθούν στο τραπέζι κάθε Ηπειρώτη..