«Ξαναπάρτε από βδομάδα..»

Ογκώδες το πρόβλημα με τα ογκώδη στα Γιάννινα.. Ο δήμαρχος μίλησε για πρωτόγνωρη κατάσταση και ζήτησε την συνδρομή των πολιτών..

Σωστό είναι και δίκιο έχει..

Όμως πρέπει να επέλθει και μία σωστή λειτουργία της υπηρεσίας του Δήμου και κυρίως όταν οι πολίτες απευθύνονται σ΄αυτή να παίρνουν συγκεκριμένες απαντήσεις, να μην εμπαίζονται και να μην αντιμετωπίζονται με ειρωνεία..

Πολίτης, τα στοιχεία του οποίου είναι στην διάθεση του Epiruspost, τηλεφώνησε στην υπηρεσία του Δήμου προκειμένου να συνεννοηθεί για την αποκομιδή ενός καναπέ..

Ήταν από τους πολίτες αυτούς που διάλεξαν τον ορθό δρόμο.. Δεν θέλησε να τον κατεβάσει και να τον εγκαταλείψει στο πεζοδρόμιο!

Η απάντηση ήταν «πάρτε ιδιωτική εταιρεία.. Επειδή κάνετε εσείς μετακόμιση θέτε να έρθουμε εμείς να μεταφέρουμε τα πράγματα που δεν χρειάζεστε;»..

«Όχι, αλλά από την στιγμή που λέτε να μην παρατάμε όπου να΄ναι και για όσο να΄ναι σας πήρα να με ενημερώσετε πότε θα περάσετε ώστε να τα βγάλω το προηγούμενο βράδυ και να μην μένουν στο πεζοδρόμιο..» απάντησε ο πολίτης, ο οποίος δεν ήταν σε διαδικασία μετακόμισης..

«Δεν ξέρουμε.. Ξαναπάρτε από βδομάδα και βλέπουμε..» απάντησε η υπηρεσία..

Η εβδομάδα πέρασε.. Ο πολίτης ξανατηλεφώνησε και απάντηση δεν πήρε..

Ας το δει κι αυτό ο Δήμος γιατί τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των πολιτών για την υπηρεσία δεν είναι ένα και δύο..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ