Η ολοκλήρωση των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό όπως και η αναπροσαρμογή στις τιμές είναι ένα από τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ ώστε να προχωρήσει η οριστική υπογραφή για την πώληση –ή παραχώρηση- του μεγαλύτερου οδικού άξονα της χώρας.
Η Εγνατία, ως ο μοναδικός μέχρι τώρα, αυτοκινητόδρομος που διαχειρίζεται από το ελληνικό δημόσιο, αποτελεί και τον φτηνότερο της χώρας.
Αυτό ωστόσο θα διαρκέσει για λίγους ακόμη μήνες καθώς η εκχώρησή της στην ΤΕΡΝΑ θα συνοδευτεί και από διπλασιασμό σχεδόν των τιμών στα διόδια.
Λίγες μέρες πάντως μετά την δημοσιοποίηση του επικαιροποιημένου προγράμματος του ΤΑΙΠΕΔ το οποίο έκανε αναφορά και στα διόδια το Υπουργείο Υποδομών έσπευσε να ξεκινήσει την εκπλήρωση της υποχρέωσης.
Έτσι με Υπουργική Απόφαση που υπογράφουν οι Υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών τίθεται σε λειτουργία ο μετωπικός σταθμών διοδίων στην Καβάλα, επανακαθορίζονται οι χρεώσεις για τους μετωπικούς σταθμούς Μουσθένης και Ιάσμου και καθορίζονται τα τέλη για τους πλευρικούς σταθμούς της Καβάλας.
Κι αν η Καβάλα… μας φαίνεται μακριά αναμένονται ανάλογες αποφάσεις για όλες τις περιοχές από όπου διέρχεται ο οδικός άξονας.
Μέχρι σήμερα στην Εγνατία λειτουργούν 13 σταθμοί μετωπικών διοδίων και 18 σταθμοί πλευρικών.
Όπως προβλέπεται από τις Υπουργικές Αποφάσεις που είχαν υπογραφεί στην εκκίνηση της διαδικασίας πώλησης ο συνολικός σταθμός πλευρικών και μετωπικών θα φτάσει τους 45!
Διαβάστε επίσης: Περισσότερα κι ακριβότερα διόδια πριν την υπογραφή πώλησης της Εγνατίας!