Υπουργείο Υποδομών… Ούτε γίνεται, ούτε προγραμματίζεται έργο στην παραλιακή!

dromos apantisi

Μόλις τρεις αράδες χρειάστηκε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας για να απαντήσει σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας, δηλαδή της παραλιακής.

Κι άλλες τέσσερις αράδες χρειάστηκε η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου –Διεύθυνση Οδικών Υποδομών- προκειμένου να ξεκαθαρίσει πως ούτε γίνεται κάποιο έργο στην Εθνική αλλά ούτε και προγραμματίζεται!

Η λακωνική απάντηση έρχεται ως συνέχεια της περίφημης δήλωσης Ταχιάου ότι δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα για τους δρόμους της Ηπείρου.

Έτσι μένουν μόνο οι αυτοσχεδιασμοί της Περιφέρειας κι αυτοί χωρίς κανένα χρονοδιάγραμμα.

Στις αρχές Απριλίου ομάδα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ μεταξύ των οποίων οι Ηπειρώτες Όλγα Γεροβασίλη και Κώστας Μπάρκας είχαν καταθέσει ερώτηση σχετικά με την ανάγκη αναβάθμισης της Εθνικής Οδού Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας.

Ανάγκη που γίνεται επιτακτικότερη και μεγαλύτερη μετά την παράδοση της Αμβρακίας και την σημαντική αύξηση στην κίνηση.

Η παραλιακή άλλωστε αποτελεί την φυσική συνέχεια της Αμβρακίας η οποία μπορεί να επεκταθεί ως το Μαυρομάτι, τα ελληνοαλβανικά σύνορα και να αποτελέσει έναν πραγματικό άξονα ανάπτυξης.

Ο Υπουργός Υποδομών στον οποίο απευθύνονταν η ερώτηση περιορίστηκε να διαβιβάσει την υπηρεσιακή απάντηση. Με άλλα λόγια νίπτει τας χείρας του…

«Σε απάντηση της σχετικής Ερώτησης, σας επισυνάπτουμε το σχετικό έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών με το συνημμένο σε αυτό έγγραφο» αναφέρει.

Τι λέει η υπηρεσία της οποίας προΐσταται ο Υπουργός;

«Σε απάντηση της με αριθμό 4095/2-4-2024 Ερώτησης Ομάδας Βουλευτών, που μας διαβιβάστηκε σας ενημερώνουμε στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μας ότι δεν υπάρχει κάποια εν εξελίξει σύμβαση στην Υπηρεσία μας ούτε προγραμματίζονται έργα σχετικά με την Εθνική Οδό Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας».

Τόσο απλά…

«Ούτε προγραμματίζονται έργα…»

Βέβαια  ο Υπουργός είχε όλο το περιθώριο να αναφέρει κάτι παραπάνω καθώς υποτίθεται ότι το Υπουργείο συνεργάζεται με την Περιφέρεια για να βρει τρόπους χρηματοδότησης των έργων αυτών όπως και της σύνδεσης Ιόνιας- Πρέβεζας όμως αποφεύγει να το κάνει..

Και δεν είναι τυχαίο..

Το εγχείρημα Ταχιάου- Καχριμάνη για την προώθηση των έργων με το μοντέλο της συγχρηματοδότησης, δηλαδή των διοδίων, δεν είναι ούτε απλό, ούτε εύκολο.. Τα έργα αφενός θα πρέπει να είναι οικονομικά βιώσιμα για όποιον ιδιώτη τα αναλάβει, αφετέρου θα πρέπει να μπει και κρατικό χρήμα..

Έτσι με τους δρόμους που έχουμε σήμερα, μ’ αυτούς θα πορευτούμε για αρκετά ακόμη χρόνια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ